10.1 C
Arta
Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου, 2022

Λογοθεραπεύτρια Μωραΐτη Αθανασία:Τα ψυχομετρικά εργαλεία βοηθούν στην εκτίμηση της μαθησιακής επάρκειας των μαθητών!

Γράφει η Λογοθεραπεύτρια Μωραΐτη Αθανασία…

Τα ψυχομετρικά εργαλεία χρησιμοποιούνται για την εκτίμηση της μαθησιακής επάρκειας των μαθητών και βοηθούν στη δημιουργία παιδαγωγικών παρεμβάσεων για διάφορους τύπους μαθησιακών προβλημάτων.

Τα ειδικότερα ψυχομετρικά κριτήρια είναι:
📌 Κριτήριο μαθησιακής επάρκειας για παιδιά και εφήβους DTLA-P:3 (4.0-7.11 ετών) και DTLA-4 (8.0-15.11 ετών)
Αποτελείται από συνθέσεις βαθμολογιών που αξιολογούν το λεκτικό, μη λεκτικό, επαυξημένη και περιορισμένη προσοχή, κινητικό μη κινητικό. Το κριτήριο οδηγεί σε ένα γενικό πηλίκο μαθησιακής επάρκειας.
📌 Κριτήριο γλωσσικής επάρκειας Λ-α-Τ-ω I (4.0- 7.11 ετών) και Λ-α-Τ-ω ΙΙ (8.0- 15.11 ετών).
Είναι ένα σταθμισμένο κριτήριο γλωσσικής επάρκειας που αξιολογεί το προσληπτικό, οργανωτικό, εκφραστικό, σημασιολογικό και μορφοσυντακτικό στοιχείο.
📌 Κριτήριο μαθηματικής επάρκειας της Ουτρέχτης (4.0 – 7.05). Αξιολογεί τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποτελούν προϋπόθεση για να εισαχθεί αποτελεσματικά ένα παιδί προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας στα σχολικά μαθήματα της τυπικής
εκπαίδευσης.
📌 Κριτήριο μαθηματικής επάρκειας της Θεσσαλονίκης (8.00- 15.11 ετών). Είναι ένα σταθμισμένο εργαλείο που αποτελείται από τρεις υποδοκιμασίες, οι οποίες καλύπτουν τους τομείς της σχολικής μαθηματικής γνώσης: το λεξιλόγιο, τους υπολογισμούς και την επίλυση προβλημάτων.

Related Articles

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

20 + twelve =

SOCIAL

8,697ΥποστηρικτέςΚάντε Like
73ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ