8.8 C
Arta
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Για άλλη μία χρονιά ο ΕΟΣ Άρτας πραγματοποίησε παιδική κατασκήνωση με προορισμό Θεοδώριανα και Τζουμέρκα

Για άλλη μια χρονιά ο ΕΟΣ Άρτας πραγματοποίησε την καθιερωμένη του παιδική κατασκήνωση. Φέτος προορισμός μας τα πανέμορφα Θεοδώριανα στα κοντινά Τζουμέρκα.

Πρώτη στάση ο νερόμυλος του κ. Κολοκύθα στον συνοικισμό Αβαρίτσα του Βουργαρελίου όπου είδαμε τη λειτουργία και την ορθολογική χρήση του νερού με μηδαμινή παρέμβαση στο φυσικό περιβάλλον.

Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς τον πανέμορφο καταρράκτη της Αβαρίτσας όπου γίνονται εργασίες για την κατασκευή ενός μικρού υδροηλεκτρικού σταθμού όπου η παρέμβαση και η καταστροφή του φυσικού μας πλούτου είναι μεγάλη.

Από εκεί συνεχίζουμε προς τον χώρο της κατασκήνωσης μας στα Θεοδώριανα και αφού στήσουμε τις σκηνές μας γίνεται μια εισαγωγή στα παιδιά στις βασικές αρχές της πεζοπορίας και της κατασκήνωσης μέσα από βιωματικά παιχνίδια. Η μέρα μας κλείνει στην πλατεία του χωριού και κατά την επιστροφή παιδιά  και μεγάλοι έχουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τους φακούς τους και να μάθουν τις αρχές κίνησης στο σκοτάδι.

Η επόμενη μέρα ξημερώνει ηλιόλουστη και αφού πάρουμε το πρωινό μας ξεκινάμε την πεζοπορία προς τους πανέμορφους δίδυμους καταρράκτες της Σούδας.

Η διαδρομή μας αρχίζει μέσα από το χωριό περπατάμε πάνω σε παλιό μονοπάτι δίπλα σε ποτιστικό αύλακα ανάμεσα από αναβαθμίδες και χωράφια με καρυδιές.

Καθόλη τη διάρκεια της πεζοπορίας τα παιδιά συμμετέχουν βρίσκοντας το μονοπάτι και μαθαίνοντας πως να οργανώσουν σωστά την ομάδα ενώ παράλληλα τους μεταφέρονται γνώσεις για την πεζοπορία και το φυσικό περιβάλλον.

Μετά από περίπου 1:30 ώρα φτάνουμε στους καταρράκτες όπου οι πιο τολμηροί βουτούν στα παγωμένα νερά. Η επιστροφή γίνεται από την ίδια διαδρομή στο χώρο της κατασκήνωσης. Η μέρα μας κλείνει με δροσερέςβουτιές στην παραλία του Αχελώου στη θέση Γλύστρα.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συμμετέχοντες για την άψογη συνεργασία, τα μέλη του συλλόγου που βοήθησαν στην επιτυχή διοργάνωση της κατασκήνωσης καθώς και τον κ. Δημήτρη Σφώρο για την υπόδειξη της θέσης κατασκήνωσης και τον κ. Κολοκύθα για την ξενάγηση στο νερόμυλό του.

Related Articles

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ